Tot ce ai nevoie pe un PC intr-un singur software

Este vorba de Advanced SystemCare, un program puternic care intradevar face tot ce ai nevoie pe PCul tau. Reputatia acestui program creste pe zice trece datorita numarului mare de users ce downloadeaza si folosesc acest program. De ce este vorba mai exact? Pai pe scurt... o interfata de hacker (iubitor de calculatoare) si o culoare albastra placuta ochilor cu un button mare numit SMART SCAN care tot ce astepta de la un simplu user este un simplu click. 

Te-ai gandit vreodata sa ai o nebunie de program care sa iti ofere tot ce ai nevoie fara sa ai sapte programe instalate si sa rulezi unul cate unul? Cateoata astepti la un defrag cam zece minute mai ales cand ai un procesor mai slabut apoi treci la urmatorul program si tot asa.
Eu m-am gandit la ce cool are fi daca ar exista un program care sa dau click pe Scan si sa faca toata treaba. Si ce numesti tu toata treaba? Pai uite ce vreau eu sa fac un program de optimizare cu un simplu click:

  • Sa scaneze si sa indeparteze orice virus malware
  • Sa imi configure broswerul de internet si sa imi ofere o navigare nebuna si rapida
  • Sa aiba grija de registry din sistem
  • Sa ruleze o defragmentare a hardului
  • Sa ma scape de fisiere salvate temporar si alte fisiere ramase in urma programelor dezinstalate
  • Sa imi scaneze hardul de erori 
  • Sa caute fisiere care se odihnesc fara folos pe hard
  • Sa imi stearga toata istoria impreuna cu cache si parole salvate in broswer
  • Sa imi optimeze sistemul pentru o performanta mai rapid

Si uite ca am dat de Advanced SystemCare care intradevar se ocupa de tot ce vreau eu si ce este important. Nu este un program nou pe piata dar recent a fost lansata ultima versiune Advanced SystemCare 6. Dupa scanare o sa aveti posibilitatea de a vedea toate vulnerabilitatile gasite inainte de a fi sterse. Simplu dati click pe Repair pentru ca optimizare sa ia efect apoi asteptati pana cand ASC termina procesul Repair.

Advanced SystemCare
















Advanced SystemCare dupa o scanare completa a sistemului.
















Advanced SystemCare in timpul procesului Repair.
















Advanced SystemCare dupa terminarea procesului Repair.














Download / Advanced SystemCare

FAQ

Intrebare 1: Care este cea mai buna versiune de Advanced SystemCare?
Raspuns: Cea mai bun versiune este tot timpul ultima versiune.

No comments:

Post a Comment