Controleaza-ti calculatorul cu telefonul mobil prin Wireless

In acest articol am sa va prezint un program ce va da posibilitate de a controla computerul vostru de pe telefonul mobil. Dupa ce m-am uitat la mai multe programe si metode de a face asta am ajuns la o concluzie.

Este vorba de un program care se numeste Remote Mouse. Prima data cand am citit numele aproape ca nici nu am mai vrut sa ma uit la el deoarece am crezut ca este unul dintre acele programe ce imi da posibilitatea de a controla doar mouse-ul si cum eu vream ceva cu care pot controla si tastatura nu m-am simti asa atras de el. Si totusi, am decis pana la urma sa vad despre ce este vorba mai exact asa ca am urmarit pasi de instalare si toate celea apoi sa aflu despre ce este vorba mai exact; ceea ce cautam. 

Acest program va da posibilitatea de a controla mouse-ul la fel si tastatura computerului vostru cu telefonul mobil. Motivul pentru care este numit Remote Mouse este pentru ca are niste functionalitati principale ale mouseului acestea fiind click, dublu-click, click-dreapta si drag and drop pe care multe programe de genul nu le au. Ceea ce ma impresionat cel mai mult la acest program este faptul ca nu necesita de o conectiune prin  Bluetooth  pentru a functiona ci Wireless sau 3G. 

Remote Mouse este disponibil pentru a fi downloadat pe:

Android
iPhone/iPod Touch
iPad
Mac OSX Lion, Snow leopard, Leopard
Windows 7, XP si Vista

Pentru a face acest program sa funcioneze cu telefonul vostru mobil urmariti pasi de mai jos:

Windows
  1. Downloadati si instalati "Remote Mouse" pe telefonul vostru mobil din App Store, Android Store, etc
  2. Downloadati si instalati "Remote Mouse" pe calculatorul vostru de pe site-ul oficial  la adresa aceasta.
  3. Odata instalat pe calculator, Remote Mouse se va aseza frumos langa programele de start cam pe unde aveti si iconita aceea pentru sunet. Dupa ce ati gasit programul dati click-dreapta pe el apoi selectati Show IP Address. IP-ul calculatorului va aparea intr-o fereastra micuta pe mijlocul desktopului.
  4. Deschideti aplicatia Remote Mouse pe telefonul vostru mobil si apasati pe Auto Connect pentru a incerca o conectiune automata catre calculatorul vostru. Daca aceasta nu o sa mearga restartati aplicatia apoi in casuta pregatita scrieti IP-ul calculatorului dupa care apasati pe Connect.
Daca ati urmarit pasi de mai sus corect de la 1-4 acest program va trebui sa functioneze. Daca aveti nevoie de ajutor cu instalarea si conectarea la calculator sau daca apar alte probleme lasati un coment.

If this software was of good help support the developers, buy it.

3 comments: